DAP DAFTAR RIBUAN ANAK MUDA CINA JADI AHLI, TAPI ANAK MELAYU JUGA BUAT KERJA BARUA

Amat pelik sebuah parti yang rasuahnya dibela oleh Tun Mahathir yang mendabik dada mereka telah mendapat ramai kemasukan anak muda ke dalam parti mereka.

Apa yang pelik adalah dalam mereka berjaya mendaftar ribuan anak muda dari kaum yang bangsa dengannya, namun apabila hendak membuat kerja sampah dan kerja laknat, mereka akan pilih watak dari anak Melayu yang tidak ada nilai jati diri.

Anak Melayu yang didoktrin untuk memahami politik yang betul adalah politik mencari kesalahan dan bukan menilai kebaikan.

Jika kerajaan sudah buat 10 kebajikan dan kebaikan , anak muda melayu yang dibangsatkan oleh DAP ini tidak akan mampu melihatnya, tetapi jika perkara buruk di sogok ke dalam minda mereka baru sahaja bertaraf persepsi, mereka sudah mempercayai bulat bulat.

Mereka percaya yang buruk itu benar dan kebaikan itu hanya ilusi.

Jika dikatakan negara hancur lebur , mereka akan percaya walaupun mata mereka melihat negara ini sejahtera sahaja dan mereka sedang bersenang lenang membuat protes di kampus.

Mereka ini walaupun bertaraf mahasiswa , namun taraf intelektual mereka setaraf budak berhingus sahaja.

Mereka gagal melihat negeri yang diperintah oleh parti sembahan mereka pun tidak mampu membantu perumahan orang miskin, menurunkan harga barang, memberi wang kepada rakyat negeri yang susah.

Bahkan 2 dari 3 negeri pakatan , MB dan KM nya terbabit skandal tanah dan rasuah.

Bahkan, rakyat yang tinggal di dalam negeri pembangkang pun masih bergantung hidup dengan kerajaan pusat.

Doktrin yang disuapkan ke dalam otak mereka oleh DAP lebih berkesan dari agama yang disuapkan ke dalam minda mereka oleh para ustaz dan ustazah serta ibu bapa.

Berita baik mengenai kerajaan adalah bagi mereka berita palsu memanjang, sebaliknya berita buruk dan berbentuk persepsi sahaja sudah memadai membuat mereka terasa seolah olah dunia akan kiamat esok.
 
Pada topik diatas , kita amat musykil kerana diketahui umum DAP paling agresif mengambil ahli dan kader ke dalam parti mereka.

Kader kader ini terdiri ramai yang datang dari kaum Cina termasuklah para pelajar.

Jumlahnya mencecah puluhan ribu , bahkan ada yang kata ratus ribu. Benar, sebab dilihat pada 38 kawasan parlimen yang DAP menang pada PRU13, pertambahan pengundi baru di tempat tempat itu adalah hampir setengah juta orang.

Namun, apabila kerja kerja sampah jalanraya ini kenapa puak minoriti dalam DAP yang perlu menjadi anjing dan baruanya?

Mana pula pemuda dan pemudi dari kalangan kaum majoriti dalam DAP? Mereka sibuk belajar dan menelaah buku.

Ini bukan soalan rasis, ini soalan politik.

DAP kata mereka tidak rasis seperti UMNO, itu sebab ada kader Melayu yang sanggup buat kerja setaraf najis di jalanraya, tetapi apabila memilih calon jawatan parti , hilang semua peruntukan kaum, yang dapat jawatan hanya puak dari kaum Cina sahaja.

Malah kemelut di negeri Pulau Pinang dikatakan kerana keluarga Lim takut kuasa akan lepas kepada bukan kaum mereka , maka itu sebab DAP habis habisan mahu ada kan PRN , tetapi gagal.

DAP bukan sahaja "race base" parti tetapi juga amal "racism'.

Percaya dengan DAP bila anda melihat, dan bukan bila mendengar.

See to believe. Nampak baru percaya.

Apa yang keluar dari mulut DAP , tolak tepi sahaja, biar apa yang terlihat mereka lakukan sahaja boleh dijadikan sebagai panduan.

Hanya percaya dengan DAP apabila mereka gunakan pelajar Cina mereka untuk kerja kotor, percaya kepada DAP bila ada ahli Melayu atau India pegang jawatan tinggi.

Di Selangor seorang Sikh telah menang nombor satu jawatan parti tetapi yang mewakili DAP bukan dia tetapi orang dari kaum Ciina. Import dari Singapura lagi.

Itulah DAP.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Jadual Perjalanan Dan Tambang KTM Komuter Sektor Utara - Padang Rengas - Bukit Mertajam

Tiga pasangan negara mara ke pusingan ketiga Kejohanan Dunia

Malaysia Milk tarik balik penjualan produk Marigold HL