Bunuh bekas suami isteri selepas melihat mereka melakukan hubungan seks di Chiang Mai


Bunuh bekas suami isteri selepas melihat mereka melakukan hubungan seks di Chiang Mai

BACA seterusnya di: https://pakdin.my/168757/

Seorang lelaki yang marah didakwa membunuh bekas suami isterinya selepas melihat dia sedang melakukan hubungan seks dengan isterinya malam tadi (3 Oktober 2023) di wilayah utara Chaing Mai. Anak lelaki pembunuh berusia 16 tahun itu dilaporkan terlibat dalam pembunuhan ngeri itu.

Pegawai Balai Polis Jom Thong dan Pasukan Penyelamat Intanon bergegas ke bilik sewa di daerah Jom Thong Chaing Mai untuk campur tangan dalam pertikaian itu. Pegawai tersebut terkejut apabila  mereka menemui lelaki berusia 40 tahun bernama Songkran berlumuran darah.

Songkran terbaring dalam keadaan berbogel berlumuran darah di dalam bilik dengan darah menitis dari luka parah di kepala. Pasukan penyelamat cuba memberikan bantuan CPR tetapi tidak dapat menyelamatkan nyawanya.

Suspek pembunuhan itu, Wantanat berusia 38 tahun, mengaku sebagai pembunuh. Wantanat turut cedera dan mengalami luka di jari tengah tangan kanan. Anak lelaki Wantanat berusia 16 tahun, turut berada di tempat kejadian dan dilaporkan mengaku membantu bapanya membunuh Songkran.

Polis menyoal Wantanat dan mendapati Songkran adalah bekas suami kepada isterinya yang berusia 33 tahun, Bee. Bee telah hilang dari rumah mereka dan Wantanat pergi mencari dan menemuinya di dalam bilik Songkran.

Ketika Wantanat hendak masuk ke dalam bilik, dia melihat melalui tingkap dan ternampak isterinya dan bekas suaminya sedang melakukan hubungan seks. Akibat rasa marah dan cemburu, Wantanat memecah masuk ke dalam bilik dan memukul kepala Songkran dengan botol kaca.

Anaknya membantu melindungi bapanya daripada Songkran, yang cuba mempertahankan dirinya, dan cedera akibat botol kaca yang pecah. Wantanat kemudian menjerut Songkran dengan tali sehingga dia mati.

Wantanat melaporkan bahawa Bee telah melarikan diri dari bilik dan tidak tahu ke mana dia pergi. Dia memutuskan untuk menunggu untuk menyerahkan dirinya kepada polis di tempat kejadian.

Wantanat dan anaknya dibawa ke balai polis untuk soal siasat lanjut. Pegawai belum memberikan maklumat terkini atau sama ada isterinya, Bee akan dipanggil untuk disoal siasat.

Comments

Popular posts from this blog

Jadual Perjalanan Dan Tambang KTM Komuter Sektor Utara - Padang Rengas - Bukit Mertajam

Tiga pasangan negara mara ke pusingan ketiga Kejohanan Dunia

Malaysia Milk tarik balik penjualan produk Marigold HL