PRK Kemaman: Raja Mohamed Affandi lega penerimaan baik pengundi

BACA di: https://pakdin.my/173724

Bertanding buat kali pertama, calon Barisan Nasional (BN) Jen (B) Tan Sri Raja Mohamed Affandi Raja Mohamed Noor lega usaha bertemu pengundi tanpa lelah sepanjang tempoh kempen Pilihan Raya Kecil (PRK) Kemaman, yang memasuki hari keempat hari ini, menampakkan hasil positif.

Dengan niat menabur jasa kepada kampung halamannya, bekas Panglima Angkatan Tentera itu berkata sebaik selesai penamaan calon Sabtu lepas, beliau telah mendekati pelbagai kelompok pengundi dari waktu subuh hingga ke tengah malam dan kesemua mereka menurutnya memberikan maklum balas baik.

“Kita pergi banyak tempat dah, termasuk hari ini kawasan Geliga, Kuala Kemaman dan Paya Berenjut dan ada yang menangis gembira berjumpa saya, jadi mudah-mudahan kita dapat memaksimumkan liputan (perjumpaan dengan penduduk) di sini.

“Semua nampaknya setuju dengan calon nombor satu, jadi saya rasa parameter semakin baik. Harapan saya momentum itu kekal sehingga 2 Dis ini,” katanya selepas mengadakan tinjauan mesra di pasar malam Paya Berenjut, di sini hari ini.

Pada PRK itu, Raja Mohamed Affandi berdepan pertembungan satu lawan satu dengan Menteri Besar Terengganu Datuk Seri Dr Ahmad Samsuri Mokhtar yang mewakili PAS.

Suruhanjaya Pilihan Raya menetapkan 28 Nov ini bagi pengundian awal dan 2 Dis sebagai hari mengundi.

Raja Mohamed Affandi berkata sepanjang tempoh berkempen itu beliau juga telah mendengar pelbagai luahan dan harapan penduduk Kemaman.

“Jika saya diberi mandat, rintihan itu saya perlu ketengahkan dengan harapan saya dapat menjadi pemudah cara dan membuat yang terbaik untuk penduduk Kemaman,” katanya.

Comments

Popular posts from this blog

Jadual Perjalanan Dan Tambang KTM Komuter Sektor Utara - Padang Rengas - Bukit Mertajam

Tiga pasangan negara mara ke pusingan ketiga Kejohanan Dunia

Malaysia Milk tarik balik penjualan produk Marigold HL