Wanita autisme hamil mendakwa dirogol bapa sendiri



Wanita autisme hamil mendakwa dirogol bapa sendiri

https://pakdin.my/174618/

Seorang wanita Thailand mengidap autisme yang mengandung menuduh bapa kandungnya merogolnya. Bapa tertuduh menafikan dakwaan itu, dan ahli keluarga lain tidak yakin.

Seorang lelaki Thai bernama Lek menggesa laman Facebook berita, ZOOM Rayong, untuk membantu jirannya, jirannya berusia 22 tahun yang menghidap autisme, mengatakan dia telah dirogol oleh bapanya yang berusia 56 tahun.

Lek memberitahu laman itu bahawa wanita itu biasanya melawat dia dan isterinya di rumah mereka di wilayah timur Rayong, dan pasangan itu menyedari bahawa dia kelihatan tertekan dan sering muntah.

Lek memujuk wanita itu untuk mendedahkan apa yang membuatnya tertekan, dan dia memberitahunya tentang serangan seksual itu. Isterinya membeli ujian untuknya, dan ujian itu menunjukkan dia hamil.

Laman Facebook melaporkan perkara itu kepada Pusat Perlindungan Kanak-Kanak dan Keluarga Rayong untuk siasatan lanjut. Wanita itu menjalani pemeriksaan kesihatan di hospital, yang mendedahkan bahawa dia hamil dua bulan.

Pegawai dari Pusat Perlindungan Kanak-Kanak dan Keluarga Rayong menyoal kedua-dua Lek dan wanita itu dengan lebih terperinci dan kemudian mengiringi wanita itu untuk membuat aduan terhadap bapanya di Balai Polis Pluak Daeng semalam, 27 Disember.

Pegawai menyoal bapa mengenai serangan seksual itu, dan dia menafikan semua dakwaan. Bapa bertegas tidak bersalah dan bersedia membantu pihak berkuasa mencari bukti serangan itu. Dia sibuk bekerja sepanjang hari dan tidak sempat melakukan jenayah itu.

Kakak perempuan itu, yang kini seorang sami, mendakwa bahawa ketika dia tinggal bersama kakaknya, dia melihatnya anak saudaranya keluar hampir setiap hari dan tidak tahu ke mana dia pergi. Dia terpaksa menelefonnya dan merayu agar dia pulang. Kadang-kadang dia pulang lewat malam.

Sami itu berkata dia tidak tahu dengan siapa msngsa hamil dan tidak selesa bercakap tentang perkara sensitif ini.

Ibu wanita itu tidak percaya dengan kata-kata anak perempuannya. Ibu itu berkata dia terkejut apabila mengetahui kehamilan anak perempuannya. Dia tidak percaya bahawa suaminya akan melakukan ini terhadap anak perempuannya dan tidak mengesyaki mana-mana jiran yang tinggal berdekatan.


Comments

Popular posts from this blog

Jadual Perjalanan Dan Tambang KTM Komuter Sektor Utara - Padang Rengas - Bukit Mertajam

Tiga pasangan negara mara ke pusingan ketiga Kejohanan Dunia

Malaysia Milk tarik balik penjualan produk Marigold HL